Kirjoittaja seiska81 » 09.07.2016 17:33
Tuo moottorihan on ku suunniteltu tuonne seiskan moottoritilaan,ahtain paikka taitaa olla tuo jarrusylinterin seutu ku siinä on nuo vaihdevaijereitten kiinnitykset..
seuraavaksi tarttis alkaa suunnitteleen jonkulaisia kiinnityksiä tuolle,näyttäs,että saa tehtyä nuista seiskan omista sopivat..
Kirjoittaja seiska81 » 11.07.2016 14:59
Tuo koko moottori/vaihteisto paketti on bravasta.
Olin yllättyny, että tuo sopi tuonne ilman korin muokkausta ja jäi vielä tilaa moottorin liikkeille.
Mulla on onneksi valmiiksi se "mutkapalkki" sielä kuskinpuolella,niin sopii tuo laatikon pääty paremmin.
Kirjoittaja seiska81 » 17.07.2016 20:27
Eihän sitä ilman murheita tästäkään tekniikan vaihdosta selvitty,eilen sain auton siihen malliin,että vois käyntiin laittaa ja hyvin kyllä lähtiki mutta kävi kolmella..kakkos pytyn kipinä on kadonnu johonki tuossa tekniikan vaihdon aikana koitin vaihdella tulppia ja johtoja pytysta toiseen mutta ei mitään vaikutusta..ensimmäisenä tuli mieleen,että ois tuossa johtosarjassa vika mutta ei mun ymmärtääkseni voi olla ku puuttuu vain 1 pytyltä kipinä..voikohan tuota vielä jotenki muuten testailla vai täytyykö marssia puola kauppaan ja toivoa,että siinä on vika
Muuten alkas olla jo hyvällä mallilla,vielä kytkin vaijeri ja vetarit pitäs soveltaa niin pääsis eka testilenkille